Az utolsó létsík

Ez az elektronikus napló az általam készített szerepjáték világának nyílt leírása, melyet bárki bátran véleményezhet, vagy saját ötletekkel egészíthet ki. Minden komoly érdeklődőt szívesen látok!

Hozzászólások

  • Kosina Zoltán: Én valahogy így vázoltam fel ezt a fajt pár évvel ezelőtt: img0.tar.hu/gubancvilag/img/36218229.jp... (2010.10.16. 20:53) Kizarák
  • Kosina Zoltán: A kevésbé taktikus üptiátok morényai kőből, azaz a jenyádok testéből, míg a bölcsebbek eleven razá... (2010.10.16. 20:50) Épületek
  • Kosina Zoltán: A razágok faját inkább alfajokra bonthatjuk ezek alapján a különbségek alapján, vagy nagyon szélső... (2010.10.16. 20:01) Kámok
  • Kosina Zoltán: Az Alkotó nem az egész világot teremtette, hiszen Gubancvilág a végtelen számú párhuzamos létsík u... (2010.10.16. 19:53) Az alkotás napja
  • Kosina Zoltán: A félelem valóban képes valós lényeket teremteni. Szóval jobb, ha nem hallucinálsz. Ha pedig attól... (2010.10.16. 18:54) Kísértetek
  • Kosina Zoltán: Pontosan, olyan, mint egy mentés, vagy inkább egy előre elkészített program, mert tulajdonképpen a... (2010.10.16. 18:52) Halál
  • Ithor: Írtad, hogy razágok közt is van többféle, olyan amelyik sok gyümölcsöt terem, a másik kevesebbet. ... (2010.10.16. 18:43) Kámok
  • Kosina Zoltán: A tudáskövet legegyszerűbben könyvként lehet felfogni. Aki rengeteg könyvet felhalmoz, rengeteg tu... (2010.10.16. 18:41) Mágia a gyakorlatban
  • Ithor: Tehát a világot az Alkotó teremtette, a morényok pedig az üptiátokat. Az alkotó mit is teremtett t... (2010.10.16. 18:40) Az alkotás napja
  • Kosina Zoltán: A bömöldök védekezésre alkalmasak leginkább, főleg, hogy a tájoszokhoz, vagy hinéliákhoz hasonlóan... (2010.10.16. 18:32) Bömöldök
  • Utolsó 20

Egy világ születése

Kosina Zoltán 2009.05.16. 15:07

Tíz évvel ezelőtt egy Dexter laboratóriuma epizód (D & DD) hatására úgy döntöttem, készítek egy saját szerepjátékot. Az első változat természetesen még hihetetlenül kezdetleges volt. Ráadásul minden elemét más játékokból vettem kölcsön, öcsémmel mégis sokat játszottunk vele. Leginkább azért, mert minden egyes kalanddal újabb elemeket vittünk bele a játékba, mellyel magát a világot is bővítettük, fejlesztettük.

Évekkel később a játékom már leginkább egy fantasy szerepjátékválogatásra hasonlított, ugyanis minden benne volt, ami a témában tetszett nekünk. S bár a világ, és lakóinak többsége mind más játékokból származott, a növények döntő többsége és néhány állat már saját ötlet volt.

Néhány évvel ezelőtt pedig megszilárdult bennem az elhatározás, hogy egy teljesen eredeti világot alkossak. Ezért két évvel ezelőtt elindítottam ezt a blogot, hogy feljegyezhessem a fejlesztés lépéseit, és a nagyközönség elé tárhassam véleményezésre. Ám néhány bejegyzés után feladtam ezt az elképzelésemet, és inkább internetes mesélésbe kezdtem saját fórumomon (Az utolsó létsík).

Két éven keresztül meséltem az alkotás korának krónikáit, miközben a világom a kisebb kihagyások ellenére töretlenül fejlődött. Aztán a mesélésnek is vége szakadt, és az utolsó létsík egy rövid időre a süllyesztőbe került.

Most viszont - tíz évvel születése után - úgy döntöttem, nem hagyom veszni életművemet, melyen már oly sokat dolgoztam. Végre összeszedem minden arra érdemes gubancvilágos gondolatomat és befejezem az utolsó létsíkot. Elkészítem róla a lehető legátfogóbb leírást, hogy e valóság és képzelet határán egyensúlyozó világ végre tényleg a létezés síkjára lépjen.

A megvalósítás formájával kapcsolatban pedig most sincs jobb ötletem, mint amit már két évvel ezelőtt is alkalmaztam. Gondolataimat, ötleteimet rövid bejegyzések formájában minduntalan közzéteszem majd, és közben várom az építő kritikákat. Ezúttal pedig talán végére is érek majd a munkámnak, melynek eredménye egy számomra és remélem mások számára is szórakoztató játék lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gubancvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr531125083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása